RTVS výrazne zamiešala kartami. Vďaka Milujem Slovensko bola jednotkou

Je akýmsi štandardom, že najtuhší boj o diváka zvádzajú skôr komerčné televízie, RTVS so svojou ponukou sa drží bokom. Avšak teraz zasiahla jedným zo svojich programových highlightov.

17.09.2019 16:00
Adela Vinczeová Foto:
Adela Vinczeová a Daniel Dangl v šou Milujem Slovensko, spolu s nimi moderátor šou, Martin Nikodým.
debata (2)

Obľúbená šou Milujem Slovensko patrí už niekoľko sezón medzi najsledovanejšie programy verejnoprávnej Jednotky. Minulý rok sa diváci museli zmieriť so zásadnou zmenou na poste kapitánov tímov. Adela Vinczeová a Daniel Dangl si dali od relácie „pauzu“. Počas minuloročnej jesene sa za vedúce pultíky postavili herečka Stanka Kašperová a komik Juraj Šoko Tabaček.

Počas minulotýždňového piatku RTVS uviedla úvodnú epizódu novej série Milujem Slovensko, o to viac bola očakávaná, keďže sa vrátili do šou aj pôvodní kapitáni. A Slováci odmenili verejnoprávnu televíziu nadpriemernou sledovanosťou.

V cieľovej skupine 12+ si Milujem Slovensko pozrelo až 390-tisíc Slovákov, s trhovým podielom na úrovni 21.3%, s týmto výsledkom si televízia vybojovala titul jednotky na trhu. Zábavná relácia dokonca porazila aj konkurenčnú Farmu, ktorá vysielala duel. Markízu si pustilo celkovo 336-tisíc Slovákov.

V komerčnej cieľovke 12 – 54 bola situácia o niečo vyrovnanejšia. Tu tesne dominovala farmárska šou na úrovni 6.2% s trhovým podielom 20.6%. Medzi mladšími sa ukazuje klesajúci trend šou Milujem Slovensko, ktorý sa drží okolo 6%.

© Autorské práva vyhradené

2 debata chyba
Viac na túto tému: #RTVS #Milujem Slovensko #Adela Vinczeová