Po voľbách umelci vyškrtli z plagátikov dvoma prekríženými čiarami slovko „zlého“ a v názve zostalo len slovné spojenie Prevaha dobrého. Mnohým sa po župných voľbách, keď Marián Kotleba neobhájil post predsedu samosprávneho kraja, uľavilo. Divadlu Štúdio tanca v Banskej Bystrici išlo v poslednom čase práve pre zasahovanie vedenia kraja doslova „o krk“ a hrozil mu zánik. Ohlas tanečníkov sa prejavil v inscenáciách Jadro, Očista a Márnosť, k nim pribudla aj umelecky veľmi výdatná inscenácia Prevaha dobrého.
Výdatná alebo sýta, pravdou je, že kombináciou autentickej hudby skladateľa Mateja Háasza a choreografiou riaditeľky Divadla Zuzany Ďuricovej Hájkovej v spolupráci s tanečníkom a členom súboru Tiborom Trulíkom, vzniklo predstavenie, ktoré sa môže smelo postaviť pred posudkovú komisiu, ktorou je divák a uspeje vo všetkých pódiových zložkách.

Je to výsostne súčasné divadlo, v ktorom má pevné opodstatnenie hudobná aj vizuálna zložka, vysoká profesionalita tanečníkov a umelecká koncepcia, ktorá dotvára konečné vyznenie inscenácie. Tanec v najpozitívnejšom slova zmysle, atakujúca hudba a pôsobivý videoart Lukáša Matejku. Divadlo je atakom i prosbou. Snaží sa zalarmovať pasívnych a podporiť pozitívne kroky nielen umelcov, ale aj ľudí, ktorí zatiaľ zostávajú pasívni.
Môžeme povedať, že divadlo má celoeurópsky koncept a to nielen tým, že do súboru pribudli dvaja tanečníci z Talianska – Isabel Paladin a Luca Tomao, spolu so stálymi tanečníkmi divadla Tiborom Trulikom, Lenkou Rajchmanovou a Michaelou Mirtovou. Predstavením tanečníkov sprevádzajú saxofonisti Michaela Turcerová, Pavol Pondelík a bubeník Samuel Juráš. Inscenácia uzatvára ďalšiu významnú etapu tvorby Divadla Štúdio tanca, ktorá charakterizuje postoj a boj autorov o umeleckú slobodu od roku 2015. Je to predstavenie plné emócií, zvukových aj vizuálnych podnetov skĺbené pod jediné šapitó a tým je umenie.