Hlásateľky sa vracajú - Strakovú aj Müllerovú povolala JOJ Plus

Po rokoch sa na slovenských obrazovkách opäť objavia hlásateľky. Ako prvá sa na novej televíznej stanici JOJ Plus objaví Ada Straková. Striedať sa s ňou bude postupne aj Nora Beňačková a Soňa Müllerová. Ich úloha bude podobná ako kedysi v Slovenskej televízii. Na rozdiel od minulosti sa však všetky zahlásky robia dopredu.

26.09.2008 09:47
Ada Straková Foto:
Ada Straková sa vracia na televíznu obrazovku. Ako hlásateľka na novom kanáli Joj Plus.
debata

„Začali sme nakrúcať minulý týždeň. Dámy sú absolútne profesionálky, takže počas jedného dňa stihneme nakrútiť zahlásky na dva vysielacie dni,“ prezradil Ivan Huljak, šéfdramaturg TV JOJ. Vysielanie nového programu JOJ Plus bude šírené prostredníctvom satelitu a káblových rozvodov. Začiatok je plánovaný na 5. októbra o 19.55 h.

Za štartovaciu snímku si nový kanál vybral film Vesničko má středisková. „JOJ Plus ponúkne divákom tituly, ktoré sa radia k filmovej klasike. Napríklad snímky Pane, vy jste vdova, Božská Ema, Slavnosti sněženek, ale aj klasické francúzske komédie s Pierre Richardom,“ tvrdí JOJ.

Dramatická tvorba bude tvoriť osemdesiat percent ponuky, zvyšok si televízia necháva na výrobu vlastných zábavných a publicistických relácií. K nim patrí napríklad magazín o zdraví s Andy Timkovou a hovorí sa aj o novej relácii s publicistom „pod lampou“ Štefanom Hríbom. „S jeho reláciou rátame. Kedy sa presne objaví na obrazovkách, zatiaľ nebudeme bližšie špecifikovať,“ povedal generálny riaditeľ televízie Richard Flimel.

Cieľom ďalšieho jojkárskeho programu je získať nových divákov a zároveň tak rozšíriť portfólio televízie. „JOJ Plus má dopĺňať ponuku TV JOJ a nie jej byť konkurenciou,“ dodal Flimel s tým, že obidve stanice vychádzajú z rovnakého majetkového, personálneho i technického zázemia. Nová stanica bude vysielať nonstop vrátane víkendu a chce využívať inštitút 24-hodinovej reprízy. To znamená, že môže večerný titul zreprízovať na druhý deň dopoludnia. Tak ako sa to bežne robí aj na iných programoch.

Opätovné angažovanie známych tvárí súvisí aj s cieľovou skupinou novej televízie.„JOJ PLUS bude orientovaná na diváka 40+. V minulosti boli práve diváci z tejto cieľovej skupiny najviac spokojní s hlásateľskými vstupmi. Tie budú JOJ PLUS dodávať osobitú, ľudskejšiu tvár,“ povedal programový riaditeľ František Borovský.

Nový, športový kanál spustila nedávno Slovenská televízia, jeho sledovanosť je veľmi nízka. Televízia Markíza oznámi spustenie nových kanálových služieb už onedlho, čo chystá, zatiaľ tají.

Facebook X.com debata chyba Newsletter