Siedma časť má úspech aj mimo USA. Jej medzinárodné tržby predstavovali počas otváracieho víkendu 245,1 milióna dolárov (asi 225,9 milióna eur), čo ju v rebríčku historicky najlepších otváracích víkendov mimo USA radí na tretie miesto za posledný film s Harrym Potterom a štvrtú časť Pirátov Karibiku, píše Hollywood Reporter.
Dôvody úspechu hľadal aj magazín Business Insider. Spomínal popularitu Vina Diesela aj fakt, že spolu s ďalšími protagonistami snímky ju propagoval na sociálnych sieťach. V neposlednom rade menoval tiež etnický pôvod hereckého obsadenia. Štúdiá Universal, ktoré za filmom stoja, uviedli, že až 75 percent návštevníkov počas otváracieho víkendu v USA netvorili belosi. Magazín Hollywood Reporter k tomu dodáva, že najviac návštevníkov kín všeobecne je medzi Hispáncami (37 percent) a nezanedbateľné percento tvoria aj Afroameričania (24 percent). Medzi hviezdami filmu sú napríklad Michelle Rodrigezová či černošské hviezdy – raper Ludacris herec a spevák Tyrese Gibson.
Jedným z hlavných ťahákov filmu je však herec Paul Walker, ktorý zahynul pri automobilovej havárii v novembri 2013 a nestihol dokončiť nakrúcanie. So zvyškom scén pomohli filmárom jeho bratia Caleb a Cody v kombinácii s obrazmi vytvorenými počítačom.
Siedme Rýchlo a zbesilo láka do kín aj slovenských divákov. Počas otváracieho víkendu od štvrtka do nedele videlo snímku 53 129 divákov, čo ju zaradilo na siedme miesto v rámci otváracích víkendov v histórii Slovenska. Na porovnanie – predchádzajúcu časť videlo počas otváracieho víkendu takmer o 20-tisíc divákov menej.