Červený kapitán
Drsná detektívka podľa slovenského knižného fenoménu – Dominika Dána. Po viac ako 700-tisícoch predaných kníh konečne prichádza dlhoočakávaný film. Stovky trikových záberov, jeden z najväčších rozpočtov v slovenskom filme a príbeh inšpirovaný skutočnými udalosťami, v ktorom treba ísť cez mŕtvoly. Je rok 1992 a Československo sa rozpadáva. Detektív Krauz z Oddelenia vrážd sa dostáva k prípadu umučeného kostolníka. Jeho smrť mala ostať tajomstvom, ale klinec zatlčený v lebke núti Krauza pátrať aj napriek všetkým varovaniam. Pravdu o prepojení ŠtB a Cirkvi svätej môže priniesť len muž prezývaný Červený kapitán. Stretnutie s týmto „expertom na finálne výsluchy“ ale málokto prežije…
Carol
Carol ukazuje milostný príbeh, jemnosť a hĺbku jednej strhujúcej lásky. Dobre situovaná a vždy distingvovane elegantná dáma Carol (Cate Blanchett) sa v obchodnom dome zoznámi s mladou predavačkou. Banálnosť stretnutia a rozdiel v spoločenskom postavení oboch žien však odrazu prestávajú existovať, obe sú prekvapené okamžitou vzájomnou náklonnosťou. Nevinnosť prvého stretnutia čoskoro mizne a ich vzťah sa rozhorí do spaľujúceho mileneckého pomeru. Lenže Carol je vydatá žena a matka a v Amerike 50. rokov bol vzťah dvoch žien spoločensky neprijateľný a postavený mimo zákon.
Môj kráľ
Emocionálna dráma, odohrávajúca sa v priebehu niekoľkých rokov, zachytáva komplikovanú a deštruktívnu povahu vzťahu medzi mužom a ženou. Tony je po vážnej lyžiarskej nehode prijatá do rehabilitačného centra. Závislá na starostlivosti zdravotníckeho personálu a liekoch proti bolesti, využíva nečakane nadobudnutý čas k spätnému pohľadu na turbulentný románik s mužom menom Georgio. Kto je vlastne ten muž, ktorého tak hlboko milovala? Ako mohla dovoliť sama sebe prepadnúť takej dusivej a deštruktívnej vášni? Pred Tony stojí ťažký a dlhý proces vnútorného i vonkajšieho hojenia…
Pasolini
Život a smrť muža, ktorý nikdy nerezignoval. Biografická dráma pojednávajúca o dramatickom sklonku života kontroverzného talianskeho filmára. Rok 1975. Päťdesiatnik Pier Paolo Pasolini práve ukončil nakrúcanie svojho posledného filmu Saló alebo 120 dní Sodomy a prežíva najbúrlivejšie obdobie svojej už aj tak pohnutej kariéry. Stojí proti nemu verejnosť, filmová kritika aj politická elita. Nejde len o šokujúcu otvorenosť tvorby, neskrývanú homosexualitu, celý rad osobných výstrelkov, ale aj o jeho politické aktivity. Aj napriek odporu svojich blízkych sa Pasolini chystá na nakrúcanie nového filmu – filmu, ktorý nikdy nedokončí…