„Materiál, z ktorého Anthropoid vychádza, je taký bohatý a jeho ústrední hráči sú natoľko hrdinskí, že nie je potrebné uchyľovať sa k senzáciechtivosti,“ napísal denník The Daily Telegraph. Kladne hodnotí aj fakt, že dráma Seana Ellisa nemá príchuť niektorých hollywoodskych vojnových filmov, v ktorých režiséri žonglujú s historickými faktami a emóciami.
„Pokus o atentát a následná prestrelka príde až v závere filmu, ale ani úvodné scény nie sú bez drámy. Praha sa hemží nacistickými donášačmi a každý bočný pohľad, každé zaťukanie na dvere vás núti zadržať dych,“ zdôraznil The Daily Telegraph. Páči sa mu aj zakomponovanie historických záberov Heydricha a príležitostné sklony k dokumentarizmu.
The Daily Telegraph obzvlášť chváli herecký výkon Jamieho Dornana, ktorý predtým stvárnil aj hlavnú postavu kritikmi odsudzovaného filmu Päťdesiat odtieňov šedej. Teraz Dornan v postave hrdinského výsadkára Jana Kubiša preukázal, že má na väčšie roly ako také, ktorých súčasťou je erotický výprask.
Štyri z piatich hviezdičiek udelil filmu aj denník The Guardian. „Tento napínavý a klaustrofobický triler režiséra a spoluautora scenára Seana Ellisa znovu predstavuje operáciu Anthropoid a prinútil ma sedieť na kraji sedadla,“ napísal recenzent Peter Bradshaw s tým, že vyčerpávajúci a krutý záver ho, naopak, viedol k tomu, aby sa v kresle oprel a prikrčil. „Inteligentný, tvrdý a pútavý film,“ dodal.
O niečo horšie hodnotenie, tri z piatich hviezdičiek, udelil denník Financial Times. Podľa neho prvé dve tretiny filmu, ktorý sa venuje prípravám akcie či tichým romancám medzi výsadkármi a dvoma ženami, z ktorých jednu stvárnila Aňa Geislerová, môžu na diváka pôsobiť nervózne. „Potom, v záverečnej polhodine, to naberá na obrátkach,“ mieni kritik. Boj medzi výsadkármi, ktorí sa ukrývali v kostolnej krypte, a nacistami potom opísal ako závratný od prvého do posledného okamihu s tým, že divákov núti lapať po dychu.
Tri hviezdičky venoval britsko-českému počinu aj denník The Independent. „Pre britských filmárov sa zdá byť zvláštne, keď rozprávajú typicky český príbeh. České postavy hovoria po anglicky s východoeurópskym prízvukom. Obraz Prahy 40. rokov je úchvatný. Farby sú poblednuté, čo dáva filmu nádych filmového týždenníka,“ napísal.