Mária Terézia zabrala, Jednotka zaznamenala rekordnú sledovanosť

Prvú časť si v pondelok, 25. decembra, nenechalo ujsť 772 000 divákov v cieľovej skupine 12+.

27.12.2017 16:00
Mária Terézia Foto: ,
Záber z koprodukčného projektu RTVS Mária Terézia.
debata (1)

Sledovanosť druhej časti v utorok 26. decembra bola ešte vyššia – pozrelo si ju 789 000 divákov v cieľovej skupine 12+.

Jednotka týmto dosiahla najvyššiu sledovanosť svojho programu mimo športu od decembra 2015. Po oba dni tak bola v prime time jednoznačným trhovým lídrom v cieľovej skupine 12+. V čase vysielania Márie Terézie bola zároveň najsledovanejšou televíziou aj u mladších divákov (12–54). K najsilnejším sociodemografickým skupinám patrili starší diváci (55+), o niečo viac ženy, s vysokoškolským vzdelaním a z väčších miest nad 100 000 obyvateľov.

Mária Terézia vznikla ako unikátny film štyroch verejnoprávnych televízií – slovenskej RTVS, Českej televízie, rakúskej ORF a maďarskej MTVA – k 300. výročiu narodenia panovníčky Rakúsko-Uhorskej monarchie.

© Autorské práva vyhradené

1 debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #Mária Terézia