Televízie si rozdelili víkend s veľkými šou. Všetkým kraľuje Talent

Ukazuje sa, že slovenské publikum si po náročnom pracovnom týždni, veľmi rado vyloží nohy a oddýchne pri veľkých šou. Tri najväčšie slovenské televízie si vysielanie pekne podelili.

, 18.09.2019 16:00
česko slovensko má talent, talent, lujza... Foto:
Česko Slovensko má talent s ôsmou sériou je najúspešnejšou výpravnou šou tejto jesene.

Kým verejnoprávna RTVS nasadila od polovice septembra ďalšiu sériu overenej šou Milujem Slovensko, do ktorej sa za kapitánske pultíky vrátili Adela Vinczeová a Daniel Dangl, sobota patrí Jojke a ôsmej sérii Česko Slovensko má Talent.

V nedeľu už diváci sledujú známe osobnosti, ktoré predvádzajú zaujímavé čísla v imitačnej šou Tvoja tvár znie povedome na Markíze. Táto stratégia všetkých televíznym hráčom naplno vyšla, všetci si totiž zabezpečili nadpriemerný počet divákov a tým, že si priamo nekonkurujú, nikto ich nikomu nekradne.

Milujem Slovensko s prvou epizódu novej série zaujalo takmer 400-tisíc divákov, minulotýždňová Tvár 412-tisíc a všetkým výpravným šou kraľuje jojkársky Talent. Zdá sa, že Slovákov stále neomrzelo hľadanie talentov, pretože práve táto šou má túto jeseň pravidelne najviac divákov. Výnimkou nebola ani uplynulá sobota.

Ďalšiu kastingovú epizódu plnú neuveriteľných čisiel výrazne zaujal v oboch cieľových skupinách. V tej obchodne relevantnej (12 – 54) si Talent vyslúžil až 9.2% rating s trhovým podielom 27.4 percenta. V širšej skupine 12+ trhový podiel dosiahol úroveň 24.7% a celkovo si program pustilo 467-tisíc Slovákov.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #televízia JOJ #Česko Slovensko má talent