Výraznejšie sa problémy s Tvárou prejavili pred dvoma týždňami, keď výkon zábavnej relácie klesol na svoje absolútne minimum v rámci celej histórie vysielania.
Epizódu vysielanú 13. októbra si v cieľovke 12+ pozrelo už len 352-tisíc divákov. S prihliadnutím, že ide hlavnú šou tejto jesene, ide o pomerne nízke číslo. V tejto cieľovke však Markíza vyhrala. V závese za ňou bola Jojka s premiérou filmu Fakjú, pán profesor 3. Komédiu si pozrelo 315-tisíc Slovákov.
Vyhrotenejšia situácia bola v strategickej cieľovej skupine 12 – 54, kde väčšinou hrá prím práve Markíza. V tejto cieľovke Tvár zinkasovala nelichotivú sledovanosť na úrovni len 6.2% s trhovým podielom ledva 20%. Vyhrala Jojka s filmom, ten si pustilo 7.4% divákov s trhovým podielom 23%.
Epizóda vysielaná počas ostatnej nedele síce zvrátila pokles sledovanosti, no prírastok divákov je zanedbateľný. V cieľovej skupine 12+ si Tvár pozrelo 378-tisíc divákov. Nedeľný súboj vyhrala Jojka v oboch cieľovkách, stačil jej nato film. Divákom ponúkla premiéru filmu Múmia, ktorá zožala vlnu negatívnej kritiky za kvalitu a nestala sa kasovým trhákom, Slováci však boli zvedaví.
Remake Múmie porazilo aj Tvár, celkovo si ju pozrelo 389-tisíc divákov. V cieľovke 12 – 54 uhrala 9.4% sledovanosť s trhovým podielom 26.7%.