Diváci internetových seriálov si najviac obľúbili Kavej

Internetová televízia Mall.tv je na slovenskom trhu rok a prvé výročie oslávila aj jedna z jej najsledovanejších relácií, Kavej. Kavej je najúspešnejším formátom internetovej televízie na Slovensku.

19.10.2020 14:00
Mall.tv Kavej 2 Foto:
Kavej je najúspešnejším seriálom slovenského a českého internetu za rok 2020.

Na Mall.tv bolo zatiaľ odvysielaných 30 epizód relácie a takmer od začiatku bolo jasné, že rozhovory pri káve medzi dvoma východniarkami prisťahovanými do Bratislavy, ktoré stvárnili Janka Kovalčíková a Anna Jakab-Rakovská internetových užívateľov zaujali. Za jeden rok má Kavej viac ako 5 miliónov zhliadnutí. Diváci strávili pri seriáli Kavej 320 561 hodín.

Seriál Kavej, za ktorým stojí známý producent Dano Dangl, prináša novú epizódu každý štvrtok. Protagonistkami sú Klára a Veronika – dve východniarky, ktoré si prišli splniť sny do Bratislavy. Niekto im totiž povedal, že všetci šikovní ľudia patria práve do hlavného mesta. Seriál si takmer okamžite získal obľubu u divákov a je jedným z divácky najobľúbenejších formátov súčasného slovenského internetu. Najsledovanejšou epizódou bola Láska na prvý pohľad, ktorá mala 427 000 unikátnych zhliadnutí.

Kavej získal ocenenie SerialZone Awards 2020 v kategórii CZ/SK seriál. O víťazoch hlasujú diváci a internetoví užívatelia. Na druhom mieste sa umiestnil seriál Bez vedomia od HBO.

Kavej sa tak stal najúspešnejším seriálom slovenského a českého internetu za rok 2020. vidieť ho môžu diváci zadarmo na slovenskej internetovej televízii Mall.tv.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #seriál #HBO