Diváci internetových seriálov si najviac obľúbili Kavej

19.10.2020 14:00
Mall.tv Kavej 2
Kavej je najúspešnejším seriálom slovenského a českého internetu za rok 2020. Autor:

Internetová televízia Mall.tv je na slovenskom trhu rok a prvé výročie oslávila aj jedna z jej najsledovanejších relácií, Kavej. Kavej je najúspešnejším formátom internetovej televízie na Slovensku.

Na Mall.tv bolo zatiaľ odvysielaných 30 epizód relácie a takmer od začiatku bolo jasné, že rozhovory pri káve medzi dvoma východniarkami prisťahovanými do Bratislavy, ktoré stvárnili Janka Kovalčíková a Anna Jakab-Rakovská internetových užívateľov zaujali. Za jeden rok má Kavej viac ako 5 miliónov zhliadnutí. Diváci strávili pri seriáli Kavej 320 561 hodín.

Seriál Kavej, za ktorým stojí známý producent Dano Dangl, prináša novú epizódu každý štvrtok. Protagonistkami sú Klára a Veronika – dve východniarky, ktoré si prišli splniť sny do Bratislavy. Niekto im totiž povedal, že všetci šikovní ľudia patria práve do hlavného mesta. Seriál si takmer okamžite získal obľubu u divákov a je jedným z divácky najobľúbenejších formátov súčasného slovenského internetu. Najsledovanejšou epizódou bola Láska na prvý pohľad, ktorá mala 427 000 unikátnych zhliadnutí.

Kavej získal ocenenie SerialZone Awards 2020 v kategórii CZ/SK seriál. O víťazoch hlasujú diváci a internetoví užívatelia. Na druhom mieste sa umiestnil seriál Bez vedomia od HBO.

Kavej sa tak stal najúspešnejším seriálom slovenského a českého internetu za rok 2020. vidieť ho môžu diváci zadarmo na slovenskej internetovej televízii Mall.tv.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Páči sa Vám tento článok? Prosíme, podporte kvalitnú žurnalistiku.

Cieľom denníka Pravda a jeho internetovej verzie je prinášať Vám každý deň aktuálne spravodajstvo. Na to, aby sme pre Vás mohli stále a ešte lepšie pracovať, potrebujeme i Vašu podporu. Ďakujeme Vám za akýkoľvek finančný príspevok.

Podporiť Poslať SMS Predplatiť denník
#seriál #HBO
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku