Výtvarníčka nám o výstave so zvláštnym názvom sama porozprávala: „Za názvom výstavy sa skrýva séria obrazov Dôležitá prítomnosť blázna. Od roku 1998 až po 2003 som každý rok namaľovala obraz s rovnakým námetom aj farebnosťou. Na sýtomodrom ultramarínovom podklade je namaľovaný ležiaci zelený človek, z ktorého vidíme hlavne jeho nohy, lebo zvyšok figúry sa za nimi skrýva. Na obrazoch možno rozpoznať jemné rozdiely z každého roka. Bola to hra s vlastnými maliarskymi možnosťami a premenou. Názov zároveň odráža pocit umelca, ktorý svojimi obrazmi nechce spĺňať iba ozdobnú funkciu nad gauč, ale aj ponúknuť otázky na rozmýšľanie, preto sa ľahko môže zdať bláznom pre tých okolo. Diela na výstave pochádzajú zo súkromných zbierok a ukazujú práce, z ktorých niektoré nikdy neboli vystavené na verejnosti, ale skryto žijú v domácnostiach mojich priateľov a zberateľov. Myšlienka výstavy pochádza od galeristu a zberateľa pána Romana Fečíka, ktorý chce prepojiť širokú vrstvu milovníkov výtvarného umenia, teda nielen samotných tvorcov a teoretikov.“
V súčasnosti je v mestskej galérii v poľskom Krosne výstava Doroty Sadovskej Živé šaty, ktorú neskôr premiestnia do Prešovskej galérie: „Rastie tam tráva, ktorá bude nakoniec oblečená“, hovorí výtvarníčka. Pozýva aj na ďalšie expozície, kde sú jej diela: „Okrem stálych výstav, ako je tá v GMB, alebo vo Veletržnom paláci Národnej galérie v Prahe, môžete zopár mojich obrazov vidieť až do leta aj v Zoya múzeu pri Modre. Z najhorúcejších budúcich projektov spomeniem májové performance v priestore Salónika na Hlavnej stanici a tiež pripravujem vizuál k najnovšej zbierke básní Ivana Štrpku. Na to všetko sa veľmi teším.“