Na prvej dvojici koncertov vystúpila škótska perkusionistka Evelyn Glennie. Jej životný príbeh je príkladom toho, že človek nikdy nemá prestať kráčať za svojimi snami. Už v útlom veku prejavovala hudobný talent, no od ôsmich rokov postupne začala strácať sluch a ako 12-ročná celkom ohluchla. Nezastavilo ju to však v ceste za profesionálnym hudobným vzdelaním. Svoju schopnosť vnímať vibrácie sa jej podarilo vycvičiť do tej miery, že dokáže vnímať znejúcu hudbu v podobe konkrétnych tónových výšok. Nie je preto prekvapujúce, že sa sama bráni označeniu „nepočujúca“.
Napriek počiatočnej neochote na strane školy absolvovala Kráľovskú hudobnú akadémiu v Londýne a vytvorila tak precedens, vďaka ktorému dnes nemôžu byť ľudia so sluchovým hendikepom vopred vylúčení z možnosti uchádzať sa o štúdium. V jej podaní v bratislavskej Redute zaznelo dielo súčasného amerického skladateľa Johna Corigliana s názvom Conjurer (Čarodejník) pre bicie nástroje so sprievodom orchestra. Druhú polovicu koncertu vyplnila predohra The Wasps (Osy) anglického skladateľa Ralpha Vaughana Williamsa a Symfónia č. 7 A dur Ludwiga van Beethovena.

V ďalšom týždni James Judd ponúkol návštevníkom koncertov klasicisticko-romantický program. Symfónia č. 35 D dur „Haffnerova“ Wolfganga Amadea Mozarta dala vyniknúť kultivovanému zvuku sláčikovej sekcie orchestra. Ako sólista v Koncerte pre husle a orchester č. 3 h mol francúzskeho skladateľa Camilla Saint-Saënsa sa predstavil japonský huslista Daishin Kashimoto, ktorý od roku 2009 zastáva post koncertného majstra Berlínskej filharmónie. Jeho perfekcionistický prístup ku každej technickej nuanse skladby v spojení so skromným vystupovaním publikum ocenilo zaslúženými ováciami. Napokon po prestávke koncert uzavrela monumentálna Symfónia C dur „Veľká“ od Franza Schuberta.