Pohoda in the Air priniesla divákom 27 hodín a 21 minút originálneho festivalového obsahu. Desiatky tisíc ľudí strávili jej sledovaním vyše tri milióny minút, čo je vyše 50 tisíc hodín, alebo ak chcete päť rokov a sedem mesiacov. Na technickom zabezpečení live prenosu pracovalo 9 režisérov, 35 kameramanov, 7 zvukárov a desiatky technikov, ktorí operovali z desiatich produkčných réžií. K dispozícii mali 52 kamier a štyri live drony (z toho jeden závodný SPV). Bolo použitých 45 kilometrov optických vlákien a poldruha kilometra video káblov, vďaka čomu festival cez web a sociálne siete prestreamoval vyše 30 TB dát. Len záznam hlavného streamu má v plnej kvalite vyše 16 TB.
Suverénne najsledovanejším i najdojímavejším momentom festivalu bol otvárací koncert Milana Lasicu a Doroty Nvotovej. Mnoho ľudí si pozrelo aj bodku za festivalom – Nedeľnú ne(kázeň). Mimoriadne diskutovaný bol koncert Midi Lidi, the best of unplugged, v ktorom avantgardná electro-popová kapela dotiahla formát unplugged do dokonalosti a skutočne sa „vypla“. Billy Barman uviedli vo vizuálne pôsobivej show svoj nový album Zlatý vek a veľa ľudí si pozrelo aj znovuzrodenie Neuropy.
Množstvo reakcií bolo na streamy zahraničných umelcov ako Donny Benét či Liraz a za objav Pohody in the Air viacerí návštevníci označili kapelu Fulu Miziki zo slumov Kinshasy. Vizuálne i hudobne krásny koncert poslala Marina Satti & Fonés a festival ukončili Kronos Quartet, ktorých mix zaujímavých diel sprevádzal súčasný západ slnka nad San Franciscom a východ slnka v Trenčíne.
Skvelý ohlas malo aj sobotňajšie vítanie slnka, v ktorom sa predstavili víťazi facebookovej súťaže. Medzi najsledovanejšie videá patrila aj diskusia s prezidentkou Zuzanou Čaputovou, nočné recesistické veštenie s Hessom Jašterákom či svetová predpremiéra dokumentu Orchester z krajiny ticha o prvom afgánskom ženskom orchestri Zohra.
Mimoriadne zastúpenie malo vizuálne umenie s osemnástimi slotmi a troma fyzickými dielami – v centre festivalu bolo inštalované dielo Stanislava Filka Oslava vzduchu, na námestí v Trenčíne Vlajka Zeme od Ota Hudeca a naprieč letiskovou dráhou bolo inštalované impozantné dielo Ilony Németh Hľadisko pre Pohodu in the Air.
Koncerty, diskusie, performance a ďalšie záznamy z Pohody in the Air postupne pribudnú na web a YouTube kanál Pohody, kde si ľudia môžu pozrieť čokoľvek, čo zmeškali. Posledným výstupom festivalu bude chystané aftermovie, ktoré chcú organizátori doplniť aj o videá z „watchparty” divákov Pohody in the Air.
Michal Kaščák na záver dodáva: „Pohoda in the Air prekonala všetky naše očakávania, aj napriek tomu sa nevieme dočkať toho, keď sa trenčianske letisko zaplní našimi návštevníkmi. Živé stretnutie je nenahraditeľné, tešíme sa na Pohodu 2021.“