„Teším sa, že si moje skladby žijú vlastným životom, ľudia si ich vyhľadávajú aj bez môjho pričinenia,“ vraví dídžej s občianskym menom Matúš Lenický, ktorý sa hudbe venuje od 12 rokov. Silu internetového média nepodceňuje a neprekáža mu ani, že sa tam k jeho skladbám poslucháči dostanú zadarmo. „Buďme realisti, kto dnes ešte hudbu kupuje? YouTube je prvé miesto, kde ľudia hudbu hľadajú a možno sa časť z nich príde pozrieť na moje vystúpenie a tak ma podporí. Aj takáto propagácia má cenu“.
Skladba Beautiful Lies nemá oficiálny videoklip a tak ju užívatelia na YouTube zaradili s vlastným pozadím či „fan“ videom vlastnej výroby. K dispozícii sú dve verzie skladby – okrem tej základnej aj takzvaná VIP. Desať miliónov pozretí skladba Beautiful Lies zaznamenala za dva roky pri súčte prvých 14 videí na YouTube, a to v klasickej i VIP verzii.
Dvadsaťsedemročný dídžej sa už ráta medzi nielen slovenskú špičku elektronickej hudby, svoje sety už odohral napríklad vo Veľkej Británii, na Novom Zélande, v Austrálii či Holandsku, tento rok ho ešte čaká hranie v Chorvátsku, Nemecku, Rakúsku a ukáže sa aj na Grape festivale v Piešťanoch.