U2 pokorili doterajší rekord legendárnych The Rolling Stones a ich A Bigger Bang Tour (2005 – 2007) už 10. apríla koncertom v brazílskom Sao Paule, keď sa s tržbami dostali cez hranicu 558 miliónov dolárov. Z hľadiska návštevnosti taktiež prekonali The Rolling Stones, ktorí držali rekord s Voodoo Lounge Tour (1994 – 1995) s návštevnosťou 6,34 milióna ľudí počas 124 koncertov.
U2 odohrali prvý koncert z tejto „šnúry“ 30. júna 2009 v Barcelone na slávnom štadióne FC Barcelona Camp Nou. Najbližšie k Slovensku boli 6. augusta 2009, keď sa predstavili v poľskom Chorzówe a potom 30. augusta 2010, keď zahrali na viedenskom Štadióne Ernsta Happela. Hudobníci sa predstavili v európskych štátoch, v USA, Kanade, Mexiku, Brazílii, Čile, Argentíne, Juhoafrickej republike, Rusku, Austrálii i na Novom Zélande. Všetky vystúpenia skupiny boli vypredané, pričom priemerná návštevnosť jedného koncertu prevyšovala 65-tisíc divákov.
Zvláštnosťou turné bolo pódium vždy umiestnené uprostred štadióna. Ľudia tak mohli vidieť kapelu zo všetkých strán a práve preto turné dostalo názov 360°. Umiestnením pódia do stredu sa navyše podarilo zvýšiť kapacitu každého koncertu, pretože ľudia mohli na štadiónoch sedieť po celom ich obvode ako pri športových zápasoch.