Seth Godin: Toto je marketing

„Ľudia nekupujú tovar a služby. Kupujú vzťahy, príbehy a mágiu,“ hovorí uznávaný marketingový guru. Jeho príručka prelomového prístupu k marketingu, predaju a reklame pomôže rekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.

08.05.2020 10:00
debata

Autor používa kombináciu zapamätateľných príkladov a hlbokého vhľadu a pozorovania. Kniha je určená zakladateľom technologických startupov, malým podnikateľom, ale aj odborníkom z veľkých korporácií.

Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame. Seth Godin učil a inšpiroval milióny podnikateľov, obchodníkov, vodcov a fanúšikov zo všetkých oblastí života prostredníctvom svojho blogu, online kurzov, prednášok a znamenitých úspešných kníh ako Permission Marketing, Purple Cow, či The Dip. Mainstreamový obchodný jazyk si osvojil nespočetné množstvo jeho ideí.

V podobe knihy Toto je marketing nám Godin prvýkrát ponúka jadro svojej marketingovej múdrosti v jednom kompaktnom, prístupnom a nadčasovom diele. Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí.

Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Neutiekajú sa k reklamám, ktoré kradnú pozornosť, ani k nekonečným e-mailovým spamom. Ich taktika sa totiž opiera o empatiu, spojenie a emocionálnu prácu. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu. Vaším cieľom je zmysluplne sa spojiť s ľuďmi, ktorí ich chcú.

Seth používa kombináciu zapamätateľných príkladov, hlbokého vhľadu a pozorovania, jemu vlastnú, aby vás naučil ako si s vaším cieľovým trhom budovať dôveru a súhlas. Umenie polohovania – rozhodovania nielen o tom, pre koho to je, ale aj pre koho nie. Prečo najlepším spôsobom, ako dosiahnuť svoje ciele, je pomoc ostatným stať sa tými, kým chcú byť. Prečo už nefungujú staré prístupy k reklame a budovaniu značky. O prekvapujúcej úlohe napätia pri každom rozhodnutí o kúpe (alebo jej odmietnutiu). Že v jadre marketingu je príbeh o našom spoločenskom statuse, ktorý si hovoríme. Môžete robiť prácu, ktorá je podstatná pre ľudí, na ktorých vám záleží.

Táto kniha vám ukáže cestu. „Toto je marketing je otvorenou bránou do Godinovej mysle . .. Godin píše priamo, bez zbytočného žargónu a táto kniha je užitočná každému, kto chce plne rozumieť tomu ako a prečo kupujeme veci, alebo meníme svoje zvyky," napísalo periodikum The Financial Times O autorovi.

Seth Godin je autorom 18 medzinárodných bestsellerov, ktorí zmenili spôsob, akým ľudia premýšľajú o práci a boli preložené do 38 jazykov – medzi nimi napríklad Unleashing the Ideavirus, Permission Marketing, Purple cow, Tribes, The Dip, Linchpin, Poke the Box a All Marketers Are Liars.

Píše tiež najpopulárnejší marketingový blog na svete a hovorí k publiku z celého sveta. Je zakladateľom altMBA, zakladateľom a bývalým generálnym riaditeľom spoločnosti Squidoo.com, bývalým viceprezidentom pre priamy marketing v spoločnosti Yahoo! a zakladateľom priekopníckeho online startupu Yoyodyne.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #kniha #novinka #marketing