Otvoria obchod, v ktorom predávajú odpovede na akékoľvek otázky. Nejde o veštenie, ale o hru, ako predať nádej, víziu či poznanie budúcnosti.
Obchod je populárny a stále častejšie sa naň obracajú ľudia s bežnými problémami: vzťahy, práca, peniaze, ale aj organizácie hľadajúce nové riešenia. Jednou z nich je extrémistická, tajná polovojenská organizácia, ktorej cieľom je vytvoriť rasovo čistý, národný štát. Zvrátenosť takejto ideológie a nejasné odpovede, ktoré dostávajú od obchodu s otázkami, vedú k nárastu jej popularity. Vtedy sa trojica podnikateľov rozhodne obchod zavrieť, čo vyústi do groteskného konca.
Martin Kasarda (1968) študoval na Pedagogickej fakulte v Nitre. Pracoval vo viacerých redakciách v Bratislave. Učí masmediálnu komunikáciu na vysokej škole. Je autorom a spoluautorom viacerých odborných kníh, vydal básnickú zbierku, tri knihy poviedok a román.
Marenčin PT