Tím túlavého divadla spoli s marketingovými kreatívcami prišiel s nápadom vytvoriť online značku divadla, ktoré bude reflektovať karanténnu realitu. Renomované Túlavé divadlo s režisérom Jakubom Nvotom vytvorilo pod značkou Divadla v pyžamách prvú hru s názvom „Márna o divadlo snaha“, v ktorej známe divadelné postavy ako Othello, Lady Macbeth alebo Hamlet diskutujú o karanténe cez konferenčný nástroj Zoom. Jakub Nvota o projekte povedal: „Cieľom bolo posunúť klasické online streamy do kreatívnejšej roviny, by boli pre diváka atraktívnejšie a v kombinácii s autorskou hrou tak vznikla skutočne pridaná hodnota. Divadlo v pyžamách má v súčasnej dobe cez online médiá nielen prinášať divadelnú kultúru k ľuďom, ale formou dobrovoľného vstupného aj pomôcť s prevádzkou zatvoreného divadla“, dodáva Jakub Nvota. V prvom predstavení účinkujú tieto herecké osobnosti: Adela Mojžišová, Zuzana Kyzeková, Lucia Hurajová, Števo Martinovič, Štefan Richtárech, Jakub Nvota.
Projekt ideovo a technicky zastrešila agentúra CORE4 Advertising a cez svoje sociálne profily ho podporilo množstvo slovenských hereckých osobností.