Tretia epizóda vysielaná počas minulotýždňovej stredy priniesla zaujímavé výsledky v súboji o televízneho diváka. Kým prechádzajúce týždne Extrémne premeny s novými príbehmi tesne bojovali o víťazstvo s Jojkou, ktorá priniesla divákom komediálnu novinku Delukse. Počas predchádzajúceho týždňa sa situácia značne zmenila.
Extrémne premeny štartovali druhú sériu s 6.3% sledovanosťou a trhovým podielom na úrovni 20.6 percenta v rámci obchodne relevantnej cieľovky 12 – 54. Išlo o medzisezónny pokles približne o dve až tri percentá. V tejto sledovanej skupine Delukse zvíťazilo len o jednu desatinu percenta.
Iná situácia bola v širšej cieľovej skupine 12+. Tu Delukse jasne dominovalo. Celkovo si štart seriálu pozrelo 384-tisíc divákov, čo je o 100-tisíc viac ako dosiahli konkurenčné Extrémne premeny. Táto hodnota znamená pre Jojku zisk 8.4% sledovanosti a 19,5-percentného trhového podielu. Konkurencia získala 15.5% trhový podiel.
Pri druhej časti krivka na Markíze vyskočila na 8.3% s trhovým podielom 26.4%. V prípade Extrémnym premien ide o veľmi slušný nárast. V skupine 12 – 54 prvenstvo prebrali Extrémne premeny. Ešte pred dvoma týždňami Delukse v tejto cieľovke zvíťazilo len o desatinu percenta. Avšak v skupine 12+ už dominovala groteska z Jojky. Celkovo si najnovšie epizódy Delukse, pred týždňom, pozrelo 375-tisíc divákov, bol to najsledovanejší nespravodajský program dňa. Extrémne premeny si pustilo 372-tisíc Slovákov.
Televízie a najmä diváci rozdali karty počas tretieho týždňa vysielania oboch programov. V skupine 12+ naplno zabodovala šou o chudnutí. Tretiu epizódu Extrémnych premien si pustilo až 427-tisíc Slovákov a najviac utrpela Jojka. V skupine divákov 12 – 54 taktiež Markíza dominovala. Relácia uhrala až 9% sledovanosť s trhovým podielom 27.2%, Delukse na Jojke spadlo iba na 17.5% trhový podiel.