Verní ctitelia tejto neveľkej, ale dôležitej scény, v hre vystopujú ďalšiu dvadsaťpäťku – je to počet imitácií z iných predstavení divadla. A v odkazoch a metaforách hry objavia aj akési dejiny konca Československa. Ako inak, cez individuálne príbehy. Tentoraz – troch narkomanov.
Keď v roku 1985 Viliam Klimáček spolu so svojimi priateľmi Zuzanou Benešovou a Ivanom Mizerom vymysleli svoje prvé spoločné predstavenie Vestpoketka.podľa prvej hry Jiřího Voskovca a Jana Wericha West pocket revue, tvrdili, že neprežije premiéru. Nemohli teda tušiť, že sa GUnaGU ocitne na pódiu svojho štvrťstoročia v trochu narkotickej, ale veselej nálade. Názov divadla sa odvodzuje od foneticky prepísaného Hviezdoslavovho verša „…mládež moja, gu národu, gu ľudu“ (ale inšpirácií je viac) a od svojho vzniku do dnešného dňa ostáva scénou mladých. To by všetci traja zakladatelia schválili aj v tom osemdesiatom piatom.