Štart Celebrity Camp sa vydaril, ale nezvíťazil

Dlhoočakávaný Celebrity CAMP TV JOJ odštartoval v stredu slušnými výsledkami. V konkurencii štrvťfinále Ligy majstrov a noviniek konkurenčnej komerčnej televízie v cieľovej skupine 12+ zaujal 452 tisíc divákov. Tam, kde je prítomný signál JOJky, sa stala dobrodružná hra TV JOJ bezkonkurenčnou jednotkou večera.

05.04.2007 11:59
debata

„Projekt Celebrity CAMP oslovil slovenského diváka presne podľa našich očakávaní. Hoci slovenský televízny trh je vysoko konkurenčný, ekonomicky aktívny a mladý divák si včera zvolil za top program večera práve TV JOJ,“ teší sa výkonný riaditeľ TV JOJ Matej Ribanský, ktorý naráža na fakt, že v kategórii divákov vo veku od 15 do 49 ročných získala šou TV JOJ podiel 29,5% (zatiaľ čo Rozvedení so záväzkami 25,6% a film STV 1 16,3%). V celkovom meradle však sledovanosť konkurenčných televízii dosiahla o pár percent vyššie hodnoty.

Súboj celebrít o vlastnú česť a výhru vo výške päť miliónov slovenských korún navrch, ktorá určite poteší aj ľudí zo šoubiznisu, bude vysielať TV JOJ dvakrát týždenne. Po stredajšej premiére uvidia diváci nasledujúcu časť v sobotu o 20. hodine. Hoci princíp súťaže spočíva v tom, že jej účastníci vyraďujú spomedzi seba konkurenciu, o definitívnom víťazovi rozhodne divák. V priamom prenose v druhej polovici júna určia diváci svojimi hlasmi víťaza celej jojkárskej šou.

V komerčne najzaujímavejšej a u detského diváka vo veku 4–14 rokov sa Celebrity CAMP stal dokonca najsledovanejším slovenským programom celého včerajšieho dňa so sledovanosťou s trhovým podielom 32,5%.

debata chyba