Sledovanosť druhej časti v utorok 26. decembra bola ešte vyššia – pozrelo si ju 789 000 divákov v cieľovej skupine 12+.
Jednotka týmto dosiahla najvyššiu sledovanosť svojho programu mimo športu od decembra 2015. Po oba dni tak bola v prime time jednoznačným trhovým lídrom v cieľovej skupine 12+. V čase vysielania Márie Terézie bola zároveň najsledovanejšou televíziou aj u mladších divákov (12–54). K najsilnejším sociodemografickým skupinám patrili starší diváci (55+), o niečo viac ženy, s vysokoškolským vzdelaním a z väčších miest nad 100 000 obyvateľov.
Mária Terézia vznikla ako unikátny film štyroch verejnoprávnych televízií – slovenskej RTVS, Českej televízie, rakúskej ORF a maďarskej MTVA – k 300. výročiu narodenia panovníčky Rakúsko-Uhorskej monarchie.