Omrzeli Slovákov natriasajúce sa celebrity? Tvoja tvár znie povedome klesá

Už je akýmsi pravidlom, že komerčné televízie prinášajú každú sezónu výpravnú šou. Markíza znova stavila na šou Tvoja tvár znie povedome, Jojka na Česko Slovensko má talent. Relácie si síce nekonkurujú, obe však majú odlišný vývoj sledovanosti.

24.09.2019 16:00
tvoja tvár znie povedome, pocisková,... Foto:
Tvoja tvár znie povedome má zrejme najlepšie časy za sebou.
debata (4)

Už piata sezóna Tváre akosi začína ťahať za kratší koniec. Kedysi obrovský hit, ktorý prinášal zaujímavé vystúpenia slovenských známych tvárí, sa teraz stretáva s poklesom sledovanosti. Reputácii iste neprospel ani odchod mimoriadne obľúbeného moderátora Martina „Pyca“ Rauscha, ten týmto programom previedol divákov štyrikrát, piaty už odmietol. Na jeho miesto síce nastúpil rovnako ostrieľaný moderátorsky veterán Martin Nikodým, treba však dodať, že Pycovi tento formát sedel viac.

Počas uplynulej nedele sa musela zmieriť s ďalším odlivom divákov. Síce nie veľkým, ale s prihliadnutím aj na prvú časť, Tvár sa pomaly, ale iste blíži k 100-tisícovej strate. Ostatnú časť si v cieľovke 12+ pozrelo celkovo 373-tisíc divákov. Vôbec po prvýkrát imitačná šou nebola jednotkou na trhu aj v komerčnej cieľovke. Nedeľa vyšla naplno Jojke, ktorá v premiére uviedla film Rýchlo a zbesilo 8, ten sa stal najsledovanejším nespravodajským programom celého minulého týždňa.

Sobotu už tradične patria Talentu na Jojke. V prípade tejto šou ide o diametrálne odlišnú situáciu ako pri Tvári. Hľadanie top talentu stále silnie. V komerčnej cieľovke 12 – 54 si najnovšia kastingová časť pripísal 8.8 percentný rating a 25.2% trhový podiel, v tejto skupine bol Talent najsledovanejší program soboty.

V cieľovke 12+ si Talent dokonca pustilo až 487-tísíc Slovákov, čo predstavuje 10.5% rating a 25% trhový podiel. Šou tak poskočila nahor o pol percenta oproti predchádzajúcemu vydaniu.

© Autorské práva vyhradené

4 debata chyba
Viac na túto tému: #Česko Slovensko má talent #televízia JOJ #Tvoja tvár znie povedome #televízia Markíza