Podľa televízie zabodovali spravodajské, tak aj nespravodajské relácie. Napríklad Najlepšie počasie uhralo najlepší výsledok od tohtoročného februára. Relácia dosiahla 14.6% sledovanosť s trhovým podielom na úrovni 28.2%, celkovo si ju pozrelo 680-tisíc divákov. Nedeľn Noviny TV JOJ si nenechalo ujsť až 625-tisíc divákov, zaznamenali 13.4% rating a 27.1 % podiel na trhu.
Rodinná relácia V siedmom nebi v nedeľu dosiahla sledovanosť až 12.6% a podiel 27.7%. Ženská časť univerzálneho publika (cieľovka 12+) zaznamenala vysoko nadpriemernú 15.4% sledovanosť a 32.9% podiel na trhu, pričom najsilnejšou cieľovou skupinou boli diváčky v produktívnom veku 35 až 44 rokov s vysoko nadpriemerným, až 15.1% sledovanosťou.
Dlhodobo si nadpriemernú sledovanosť drží aj jesenná ťažisková šou – Česko Slovensko má talent, ktorá nezadržateľne smeruje do svojho finále. Jojka však už avizuje aj deviatu sériu pre jeseň 2020. Talent obhájil prvenstvo trhového lídra s 9.7% sledovanosťou a 22.0% trhovým podielom. Celkovo si k obrazovkám sadlo 451-tisíc divákov. Najsilnejšou cieľovou skupinou tejto šou boli diváci v produktívnom veku 35 až 44 rokov – diváčky dosiahli až 12.0% sledovanosť a mužská časť publika 10.0% rating.