Osudné zranenie
Andrea (Natalia Germani) má za sebou ďalšie víťazstvo v skoku do vody, z tribúny sa ozývajú nadšené výkriky jej rodiny. Vďaka tvrdému tréningu má za sebou množstvo úspechov, rodičia sú na ňu hrdí a sestra Lucie (Denisa Barešová), ktorá sa venuje rovnakej disciplíne, tiež – aj keď trochu žiarli. Andrei sa podarí prebojovať až na olympiádu, čo je azda najväčším medzníkom v živote športovca.
No práve tam, v Atlante v roku 1996, sa jej život obráti naruby. Počas jedného z tréningov totiž utrpí vážne zranenie chrbtice. Podľa lekárov mala šťastie, že neochrnula, no s kariérou profesionálnej športovkyne sa musí nadobro rozlúčiť. Andrein život je zrazu prázdny.
Dovtedy pre ňu skok do vody predstavoval všetko. Tréningy boli tvrdé a jej trénerka nekompromisná. Medzi skokankami do vody panovala napätá, azda až trochu nepriateľská atmosféra, pretože sa predbiehali o to, ktorá z nich je najlepšia. Navyše boli nútené byť čo najchudšie, v čom spomedzi nich práve Andrea víťazila. Cenou za to však boli symptómy naznačujúce poruchu príjmu potravy – Andrea takmer nejedla, prípadne to, čo zjedla, vyvrátila.
Rodičia aj sestra si o ňu robili starosti, no ona si išla pevne za svojím snom. Po tom, ako sa ho musela vzdať, zrazu nevie, čo ďalej. Nečinnosť ju ubíja, no o svojich pocitoch nehovorí. Jedného dňa sa pred ňou vynorí nový cieľ – stane sa pornoherečkou s pseudonymom Lea De Mae.
Postavenie žien v pornopriemysle
Začiatok filmu je sľubný, najmä z hľadiska vykreslenia neľahkých pomerov v profesionálnom športe. Andrea sa nikdy na nič nesťažuje a svoje telo takpovediac obetúva pre splnenie svojho cieľa. Jej vzťah so sestrou je zobrazený veľmi autenticky, a hoci si vzájomne konkurujú, majú sa rady.
Zlom vo filme prichádza s osudným zranením. Kým dovtedy sme mali možnosť vidieť aspoň aké-také prejavy emócií a vnútorných motivácií protagonistky, po ukončení jej kariéry vidíme človeka, ktorý sa necháva voľne unášať osudom.

Natalia Germani stvárnila úlohu Andrey Absolonovej skvele. No ani jej talent si nedokázal poradiť so scenárom, v ktorom čosi chýba. Možno to bol zámer, možno bol tlak Andreiných očakávaní tak silný, že sa ocitla v nekonečnom stave depersonalizácie (odtrhnutie od seba samého a vlastných emócií, pozn. red.).
Celý život sa pokúšala byť v niečom tá najlepšia, všetko ostatné išlo bokom. Pre diváka však ide o poriadny oriešok, pretože nedokáže nahliadnuť do jej vnútra a len ťažko vie odhadnúť, čo asi cíti.
Od chvíle, keď sa z Andrey stane pornoherečka, ide dej filmu len akosi po povrchu. Ak ste očakávali hlbšie nahliadnutie do fungovania českého pornopriemyslu na prelome 90. rokov a začiatku nového milénia, budete sklamaní. Tvorcovia sú síce v jeho zobrazení citliví, nepokúšajú sa divákom vyraziť dych, no to je asi všetko.
Najmä v posledných rokoch sa vedú debaty o postavení žien v pornopriemysle a o tom, že bývajú ponižované a finančne zdierané. Jej telo však navodzuje atmosféru dokonale fungujúceho pracovného prostredia, v ktorom sú všetci usmiati a po dobre odvedenej práci popíjajú šampanské pri bazéne.
Nakoľko jej patrilo vlastné telo?
Pocity členov Andreinej rodiny sú vykreslené o poznanie detailnejšie. Matka, ktorú stvárnila opäť raz skvelá Zuzana Mauréry, svoju dcéru stoj-čo-stoj podporuje. Či už skáče do vody, alebo sa živí sexom pred kamerami, hlavné je, že sa jej darí. Naproti tomu otec (Martin Finger), ktorý stojí skôr v úzadí, nedokáže predýchať nové povolanie svojej dcéry. Azda najviac však Andreu zamrzí strata sesterského puta, ktoré mala s Luciou. Ani ona sa totiž nedokáže zmieriť s tým, aký smer nabral Andrein život.
Pri životopisných filmoch kritici aj diváci často vyčítajú tvorcom, že dávajú príliš veľa priestoru vlastnej fantázii. Jej telo má opačný problém – chýba mu viac dramatizácie. Tvorcovia si zachovali citlivosť aj autenticitu, čo je síce chvályhodné, no vo výsledku sa snímka zdá byť trochu prázdna. Nechýbajú jej búrlivé scény z natáčania porna, ale skúmanie myšlienok a pocitov hlavnej hrdinky. Dokonca aj je posledné chvíle, ktoré trávi na nemocničnom lôžku s nádorom mozgu, sú akési narýchlo odbité.
Jej telo rozpráva príbeh ženy, ktorá bola v každej fáze svojho života ochotná obetovať vlastné telo, aby sa stala tou najlepšou. Nakoľko jej vlastne patrilo? Po kinematografickej stránke, ktorá ponúka nostalgický pohľad do doby prechodu z VHS na DVD, ani po stránke hereckej sa nedá nič namietať. Svoj potenciál však film nenaplnil.