Tiahne sa od tanečných a techno produkcií (Jamka; Urbsounds Collective, ktorého je spoluzakladateľom), cez field recordings ([Sy][ria], Poznova), po početné kolaborácie a improvizácie ako napríklad V rýchlosti pomaly s Matejkom a Tóthom, či Mimo-Soto s Kenom Ikedom, za ktoré získali v roku 2020 cenu Radiohead Awards.
V portfóliu vydavateľstva Weltschmerzen, kde Kordíkov nový album Ocena vyšiel, nie je hudobník novinkou. Spolupracujú od septembra 2021, keď mu na Weltschmerzen vyšlo EP Brehy Vlny a svoju tvorbu prezentoval aj v živom sete v rámci online showcase podujatia Weltschmerzen deň.
Kordík je jeden z najaktívnejších a najzaujímavejších producentov súčasnej experimentálnej elektronickej hudby na Slovensku. Na jeho hudbu sa dá tancovať, stratiť sa v jej komplexných polyrytmoch, aj sa bezbreho opustiť v jej emócii.
Ocela je druhým albumom Kordíkovej plánovanej trilógie. Tanečnosť považuje za istú formu príbehu a chronológiu cesty. Pútnikom na nej je Ocela, eponymná postava ženskej verzie Ocele. Nesie v sebe silu aj krehkosť. Zatiaľ čo prvá časť trilógie Spojky Čiary, Baba Vanga (2020) predstavovala Ocelin zrod a mladosť, teraz ju pozorujeme vyspelú, na rezolútnej trajektórii medzi počiatkom a zánikom.
Čítajte viac Dominik Suchý: Hľadám v hudbe podstatuZaujímavým prvkom trilógie je aj Kordíkov návrat ku melodickej kompozícii. Ocelu nesie na albume tanec na obežnej dráhe vzorcov. Vo vzájomnom vzťahu k sebe sú harmonické, no pohybujú sa elipticky. Každá skladba sa nesie v inej intenzite, čakane i nečakane sa vracajúc k svojmu počiatku. Následne putuje ďalšími vrstvami v odhodlanosti a poslucháčom a poslucháčkam ponecháva priestor vybrať si.
Obal albumu navrhla umelkyňa a grafická dizajnérka Miša Chmeličková, label tak pokračuje v koncepčnej spolupráci s vizuálnymi umelcami naprieč spektrom.
Album Ocena vyšiel na vinyle, v digitálnej verzii na Bandcamp vydavateľstva, a tiež na streamingových platformách.